Tahap pemahaman pelajar dan guru dalam konsep daya dan gerakan
Kajian ini mengkaji tahap kefahaman pelajar, tahap kefahaman guru, dan jenis salah faham yang sama antara pelajar dan guru mengenai konsep Daya dan Gerakan di 4 buah sekolah di sekitar Johor Bahru. Pemilihan sampel adalah melalui kaedah rawak mudah. Seramai 4 guru fizik dan 116 pelajar terlibat dala...
Saved in:
主要作者: | Mohd. Yusof, Mohammad Mubarak |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2012
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/32563/1/MohammadMubarakMohd.YusofMFP2012.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
由: Ahmad Tarmimi Ismail@Ilias
出版: (2016) -
Sikap guru pelatih Fizik terhadap tahap kefahaman dalam Daya dan Gerakan
由: Nurmaisarah Mohidi
出版: (2023) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains bersepadu dan kemahiran abad ke-21 dalam kalangan pelajar biologi (IR)
由: Siti Shahida Mohd Azri
出版: (2016) -
Gaya kognitif dan penguasaan kemahiran saintifik dalam kalangan pelajar Fizik bagi tajuk daya dan gerakan
由: Ibrahim, Hafzan
出版: (2010) -
Penilaian hubungan tahap penguasaan konsepsi Sains dengan tahap kemahiran proses Sains guru peringkat menengah rendah
由: Ibrahim, Abdul Rauf
出版: (2011)