Tahap pemahaman pelajar dan guru dalam konsep daya dan gerakan
Kajian ini mengkaji tahap kefahaman pelajar, tahap kefahaman guru, dan jenis salah faham yang sama antara pelajar dan guru mengenai konsep Daya dan Gerakan di 4 buah sekolah di sekitar Johor Bahru. Pemilihan sampel adalah melalui kaedah rawak mudah. Seramai 4 guru fizik dan 116 pelajar terlibat dala...
Saved in:
Main Author: | Mohd. Yusof, Mohammad Mubarak |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/32563/1/MohammadMubarakMohd.YusofMFP2012.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
by: Ahmad Tarmimi Ismail@Ilias
Published: (2016) -
Sikap guru pelatih Fizik terhadap tahap kefahaman dalam Daya dan Gerakan
by: Nurmaisarah Mohidi
Published: (2023) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains bersepadu dan kemahiran abad ke-21 dalam kalangan pelajar biologi (IR)
by: Siti Shahida Mohd Azri
Published: (2016) -
Gaya kognitif dan penguasaan kemahiran saintifik dalam kalangan pelajar Fizik bagi tajuk daya dan gerakan
by: Ibrahim, Hafzan
Published: (2010) -
Penilaian hubungan tahap penguasaan konsepsi Sains dengan tahap kemahiran proses Sains guru peringkat menengah rendah
by: Ibrahim, Abdul Rauf
Published: (2011)