Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd. Saim, Salila
Format: Thesis
Published: 2011
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.32796
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.327962013-07-11T06:50:12Z Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah 2011-00 Mohd. Saim, Salila Unspecified 2011-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/32796/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Mohd. Saim, Salila
Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Mohd. Saim, Salila
author_facet Mohd. Saim, Salila
author_sort Mohd. Saim, Salila
title Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah
title_short Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah
title_full Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah
title_fullStr Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah
title_full_unstemmed Penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru Sains sekolah menengah
title_sort penguasaan dan amalan pengajaran melalui pendekatan pembelajaran berfikrah dalam kalangan guru sains sekolah menengah
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2011
_version_ 1747816062542413824