Penggunaan analisis jurang (Gap Analysis) terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti di kompleks membeli-belah : kes kajian : Plaza Angsana, Johor Bahru
Saved in:
Main Author: | Nik Mustapha, Nik Hamidi |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap kepuasan hati pelanggan terhadap aspek keselamatan di pusat membeli belah angsana
by: Mohd. Hashim, Nur Ezzaty Nadia
Published: (2022) -
Faktor - faktor penyewaan bumiputera di dalam pusat beli belah kes kajian : Plaza Angsana, Johor Bahru
by: Ruseli, Nurul Akmar
Published: (2010) -
Penggunaan sistem pengurusan maklumat fasiliti (FIMS) dalam pengurusan bangunan : kes kajian : Plaza Angsana Johor Bahru
by: Lim, Chung Hwee
Published: (2005) -
Pengawalan vandalisme keatas rekabentuk kompleks membeli-belah / Rozliani Rosli
by: Rosli, Rozliani
Published: (2002) -
Kajian perbandingan keberkesanan pengurusan penyenggaraan terancang kaedah konvensional dengan kaedah berkonsepkan pengurusan fasiliti : kes kajian : kompleks membeli-belah di Johor Bahru
by: Amalanathan, Asuntha
Published: (2001)