Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Subari, Kamalularifin
Format: Thesis
Published: 2013
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.36834
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.368342014-05-05T03:46:01Z Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik 2013 Subari, Kamalularifin LB1603 Secondary Education. High schools 2013 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/36834/ phd doctoral Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB1603 Secondary Education
High schools
spellingShingle LB1603 Secondary Education
High schools
Subari, Kamalularifin
Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik
description
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Subari, Kamalularifin
author_facet Subari, Kamalularifin
author_sort Subari, Kamalularifin
title Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik
title_short Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik
title_full Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik
title_fullStr Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik
title_full_unstemmed Keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik
title_sort keberkesanan penggunaan helaian kerja berasaskan pembelajaran inkuiri terbimbing dalam mata pelajaran pandawaian domestik
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2013
_version_ 1747816465603493888