Pembangunan dan penilaian komik penceritaan digital dalam persekitaran pembelajaran berasaskan teori konstruktivisme bagi pembelajaran Bahasa Melayu pelajar Pendidikan Khas
This is a developmental research on Digital Graphic Comical Storytelling the subject of Bahasa Melayu for Special Needs classes. This digital comic storytelling concept is developed based from the ADDIE design supported by the Constructivist Theory concepts of Mastery Learning and Thematical Approac...
Saved in:
Main Author: | Abd. Hamid, Abdul Murad |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/41936/5/AbdulMuradAbdHamidMFP2013.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembelajaran berkonsepkan teori konstruktivisme lima fasa Needham dalam persekitaran web 2.0 dan kesannya dalam mata pelajaran sejarah.
by: Mohamad Fakri, Khairunisa
Published: (2013) -
Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme (IR)
by: Abd Malek Selamat
Published: (2004) -
Penilaian keupayaan model Kirkpatrick untuk penceritaan digital
by: Mohd Faisal Ab Salam
Published: (2021) -
Kaedah pembelajaran lukisan kejuruteraan berasaskan simulasi
by: Darmin, Darni
Published: (2004) -
Pembangunan dan penilaian keberkesanan persekitaran pembelajaran sosial menerusi web bagi menggalakkan pembelajaran aktif
by: Johari, Nur Ain
Published: (2010)