Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ahmad Alhassora, Najua Syuhada
Format: Thesis
Published: 2013
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.42152
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.421522014-10-09T09:21:37Z Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) 2013 Ahmad Alhassora, Najua Syuhada QA Mathematics 2013 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/42152/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic QA Mathematics
spellingShingle QA Mathematics
Ahmad Alhassora, Najua Syuhada
Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS)
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Ahmad Alhassora, Najua Syuhada
author_facet Ahmad Alhassora, Najua Syuhada
author_sort Ahmad Alhassora, Najua Syuhada
title Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS)
title_short Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS)
title_full Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS)
title_fullStr Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS)
title_full_unstemmed Kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS)
title_sort kesediaan guru matematik dari aspek kognitif, tingkah laku dan afektif dalam melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (pbs)
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2013
_version_ 1747816702441160704