Ke arah meningkatkan kualiti pengurusan perkhidmatan kaunter Pos Malaysia : kes kajian : Pejabat Pos Taman Universiti dan Pejabat Pos Besar Johor Bahru
Saved in:
Main Author: | Abu Samah, Mohd. Zaid |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2004
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Case Study Of Pos Malaysia Berhad
by: Maniam, Santhi
Published: (2006) -
Hubungan Komunikasi Perkhidmatan Kaunter dalam Meningkatkan Kepuasan Pelanggan: Satu Kajian Kes di Ibu Pejabat JKR Malaysia
by: Imran, Pilus
Published: (2010) -
Pengurusan perkhidmatan bas berhenti-henti dan kemudahannya di Bandar Raya Johor Bahru
by: Abdul Samad, Zainuddin
Published: (2004) -
Analisis mengenai faktor-faktor penerimaan pelanggan terhadap perkhidmatan telefon mudah alih : Kajian kes di Celcom (Malaysia) Berhad, Johor Bahru.
by: Md. Yassin, Noor Liza
Published: (2004) -
Mengkaji ciri-ciri kualiti perkhidmatan bas terhadap pengguna, operator bas dan kerajaan
by: Mohd. Nasruddin, Mohd. Zhafran
Published: (2014)