Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap pengurusan fasiliti di tempat kerja pejabat pihak berkuasa tempatan Pasir Gudang
Saved in:
主要作者: | Abu Backer, Mohamed Ali Mohamed |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
2001
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Impak perlaksanaan ISO 14001 di pihak berkuasa tempatan, Pasir Gudang /
由: Sharifah Shahidah Syed Ahmad
出版: (2006) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya
由: Abdullah, Ismail
出版: (2010) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap pengurusan fasiliti di bangunan pejabat bandaraya Johor Bahru
由: Kalidass, Rajeswary
出版: (2000) -
Hubungan amalan pengurusan kualiti cemerlang dengan kepuasan pelanggan dalaman dan prestasi organisasi pihak berkuasa tempatan di Semenanjung Malaysia /
由: Khairul Anuar Mohd Ali
出版: (2002) -
Hubungan Amalan Pengurusan Kualiti Cemerlang Dengan Kepuasan Pelanggan Dalaman Dan Prestasi Organisasi Pihak Berkuasa Tempatan Di Semenanjung Malaysia
由: Khairul Anuar, Mohd. Ali
出版: (2002)