Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mustafa, Sahari
Format: Thesis
Published: 2001
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.43267
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.432672014-11-02T03:29:58Z Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim 2001 Mustafa, Sahari LB Theory and practice of education 2001 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43267/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Mustafa, Sahari
Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Mustafa, Sahari
author_facet Mustafa, Sahari
author_sort Mustafa, Sahari
title Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim
title_short Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim
title_full Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim
title_fullStr Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim
title_full_unstemmed Kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Habab, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim
title_sort kepakaran individu dalam pengurusan sekolah : satu tinjauan di sekolah menengah kebangsaan tun habab, kota tinggi, johor darul takzim
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2001
_version_ 1747816971527782400