Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Haleed, Subaidah
格式: Thesis
出版: 2001
主題:
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
id my-utm-ep.43341
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.433412014-11-02T03:29:50Z Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru 2001 Haleed, Subaidah LB Theory and practice of education 2001 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43341/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Haleed, Subaidah
Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Haleed, Subaidah
author_facet Haleed, Subaidah
author_sort Haleed, Subaidah
title Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru
title_short Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru
title_full Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru
title_fullStr Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru
title_full_unstemmed Persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru
title_sort persepsi guru-guru sekolah menengah daerah johor bahru terhadap kesan penyeliaan pengetua ke atas peningkatan kualiti pengajaran guru
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2001
_version_ 1747816989326311424