Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hussain, Sallina
Format: Thesis
Published: 2000
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.43524
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.435242014-11-02T03:35:35Z Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris 2000 Hussain, Sallina PE English 2000 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43524/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic PE English
spellingShingle PE English
Hussain, Sallina
Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Hussain, Sallina
author_facet Hussain, Sallina
author_sort Hussain, Sallina
title Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris
title_short Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris
title_full Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris
title_fullStr Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris
title_full_unstemmed Keberkesanan program "Learning English Together" (LET) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru Bahasa Inggeris
title_sort keberkesanan program "learning english together" (let) dalam mewujudkan budaya pembelajaran di kalangan guru-guru bahasa inggeris
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2000
_version_ 1747817034311270400