Keberkesanan program latihan : satu kajian kes di Hitachi Electronic Devices (M) Sdn Bhd, Johor
Saved in:
主要作者: | Yik, Cheu Gen |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
2000
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi
由: Razali, Khairil Anwar
出版: (2001) -
Training needs analysis for sales engineer : a case study in Tamco Electrical & Electronics (M) Sdn. Bhd.
由: Yew, Tek Tong
出版: (1998) -
Online ordering and information system for Al-Fajr (M) Sdn. Bhd. / Aminah Ahmat
由: Ahmat, Aminah
出版: (2002) -
Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
由: Ong, Chin Wha
出版: (2000) -
Pemindahan teknologi : satu kajian kes di Jalco Electronics (M) Sdn. Bhd.
由: Govindan, Pariteppan
出版: (2001)