Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2000
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-utm-ep.43601 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.436012014-11-02T03:35:44Z Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) 2000 Ong, Chin Wha HF Commerce 2000 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43601/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management Faculty of Management |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
HF Commerce |
spellingShingle |
HF Commerce Ong, Chin Wha Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Ong, Chin Wha |
author_facet |
Ong, Chin Wha |
author_sort |
Ong, Chin Wha |
title |
Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) |
title_short |
Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) |
title_full |
Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) |
title_fullStr |
Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) |
title_full_unstemmed |
Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) |
title_sort |
perkhidmatan kualiti menyeluruh (tqs) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di syarikat overseas courier service (m) sdn. bhd. (cawangan johor bahru, johor) |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management |
granting_department |
Faculty of Management |
publishDate |
2000 |
_version_ |
1747817053030449152 |