Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ong, Chin Wha
Format: Thesis
Published: 2000
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.43601
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.436012014-11-02T03:35:44Z Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor) 2000 Ong, Chin Wha HF Commerce 2000 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43601/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management Faculty of Management
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic HF Commerce
spellingShingle HF Commerce
Ong, Chin Wha
Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Ong, Chin Wha
author_facet Ong, Chin Wha
author_sort Ong, Chin Wha
title Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
title_short Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
title_full Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
title_fullStr Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
title_full_unstemmed Perkhidmatan kualiti menyeluruh (TQS) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di Syarikat Overseas Courier Service (M) Sdn. Bhd. (cawangan Johor Bahru, Johor)
title_sort perkhidmatan kualiti menyeluruh (tqs) dan kepuasan pelanggan dalam industri perkhidmatan kiriman ekspres : kajian kes di syarikat overseas courier service (m) sdn. bhd. (cawangan johor bahru, johor)
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management
granting_department Faculty of Management
publishDate 2000
_version_ 1747817053030449152