Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Abdul Latif, Mohd. Ariffin
Format: Thesis
Published: 2000
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.43605
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.436052014-11-02T03:35:29Z Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif 2000 Abdul Latif, Mohd. Ariffin LB Theory and practice of education 2000 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43605/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Abdul Latif, Mohd. Ariffin
Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Abdul Latif, Mohd. Ariffin
author_facet Abdul Latif, Mohd. Ariffin
author_sort Abdul Latif, Mohd. Ariffin
title Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif
title_short Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif
title_full Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif
title_fullStr Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif
title_full_unstemmed Persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah Daerah Kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif
title_sort persepsi guru-guru ekonomi rumah tangga di sekolah-sekolah menengah daerah kluang dalam pengajaran kemahiran manipulatif
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2000
_version_ 1747817054019256320