Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Che Chik, Che Zaini
Format: Thesis
Published: 2000
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.43609
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.436092014-11-02T03:35:32Z Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor 2000 Che Chik, Che Zaini LB Theory and practice of education 2000 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43609/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Che Chik, Che Zaini
Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Che Chik, Che Zaini
author_facet Che Chik, Che Zaini
author_sort Che Chik, Che Zaini
title Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor
title_short Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor
title_full Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor
title_fullStr Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor
title_full_unstemmed Pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di Negeri Johor
title_sort pola gaya pembelajaran dan kepelbagaian kecerdasan dikalangan pelajar-pelajar sekolah-sekolah menengah di negeri johor
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2000
_version_ 1747817054996529152