Sistem pemberian perkhidmatan perbankan di dalam perubahan persekitaran dan pelanggan : kes kajian : Bank Bumiputra Commerce UTM
Saved in:
主要作者: | Sapri, Maimunah |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
2000
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kualiti Perkhidmatan Perbankan Islam dan Kepuasan Pelanggan
由: Khairul Nizam, Mamat @ Muhammad
出版: (2003) -
Perundingan kolektif Kesatuan Sekerja Perbankan Sabah (SBEU): Kajian kes di Bank Bumiputra Commerce (M) Berhad dan Bank HSBC (M) Berhad
由: Kee.Y.Sabariah Kee Mohd Yussof
出版: (2006) -
Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam di Negeri Kedah
由: Mohd. Fauzwadi, Mat Ali
出版: (2004) -
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
由: Chung, Siew Lee
出版: (2004) -
A Case Study Of CIMB Bank : The Merger Between Bumiputra- Commerce Holding Berhad (BCHB) And Southern Bank
由: Quah, Choon Leong
出版: (2009)