Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Mohamed, Faridah
格式: Thesis
出版: 1995
主题:
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-utm-ep.43893
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.438932017-10-08T11:19:09Z Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru 1995 Mohamed, Faridah LB Theory and practice of education 1995 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43893/ phd doctoral Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Mohamed, Faridah
Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru
description
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Mohamed, Faridah
author_facet Mohamed, Faridah
author_sort Mohamed, Faridah
title Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru
title_short Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru
title_full Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru
title_fullStr Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru
title_full_unstemmed Sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di Maktab Perguruan Temenggong Ibrahim, Johor Bahru
title_sort sikap dan persepsi terhadap penggunaan komputer di kalangan guru-guru pelatih di maktab perguruan temenggong ibrahim, johor bahru
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 1995
_version_ 1747817120733855744