Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Syed Abdul Rahman Alkap, Syed Hasan
Format: Thesis
Published: 1997
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.44368
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.443682017-10-09T09:06:13Z Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru 1997 Syed Abdul Rahman Alkap, Syed Hasan LB Theory and practice of education 1997 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/44368/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Syed Abdul Rahman Alkap, Syed Hasan
Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Syed Abdul Rahman Alkap, Syed Hasan
author_facet Syed Abdul Rahman Alkap, Syed Hasan
author_sort Syed Abdul Rahman Alkap, Syed Hasan
title Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru
title_short Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru
title_full Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru
title_fullStr Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru
title_full_unstemmed Punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah Johor Bahru
title_sort punca ketegangan dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru di sekolah menengah utama di daerah johor bahru
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 1997
_version_ 1747817208633884672