Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chin, Tong Seng
Format: Thesis
Published: 1999
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.44389
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.443892015-02-25T01:21:32Z Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet 1999 Chin, Tong Seng HF Commerce 1999 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management Faculty of Management
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic HF Commerce
spellingShingle HF Commerce
Chin, Tong Seng
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Chin, Tong Seng
author_facet Chin, Tong Seng
author_sort Chin, Tong Seng
title Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_short Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_full Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_fullStr Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_full_unstemmed Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_sort kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management
granting_department Faculty of Management
publishDate 1999
_version_ 1747817213731012608