Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
Saved in:
主要作者: | Chin, Tong Seng |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
1999
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan
inovasi - satu kajian sistem
pemasaran berbilang tingkat (multilevel
marketing) di Malaysia
由: Mariana Tinggal
出版: (2006) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pelajar kolej matrikulasi Perak dalam memilih keusahawanan sebagai kerjaya (IR)
由: Noor Azman Abdullah
出版: (2017) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi keberkesanan penilaian prestasi guru besar Sekolah Rendah di Bahagian Sarikei, Sarawak
由: Sinyap, Adline
出版: (2002) -
Tinjauan terhadap faktor-faktor yang berkaitan pemilihan kerjaya pelajar-pelajar Sekolah Menengah Teknik Batu Pahat
由: Mansor, Masriaini
出版: (2001) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pelajar wanita dalam memilih bidang kejuruteraan awam, elektrik dan mekanikal sebagai suatu kerjaya masa hadapan
由: Lau @ Abd. Kadir, Helen
出版: (2001)