Pembangunan dan penilaian sistem pembelajaran berasaskan situasi menerusi web bagi tajuk topologi rangkaian dalam pendidikan
Tujuan kajian ini ialah untuk mereka bentuk dan membangunkan sistem pembelajaran berasaskan situasi menerusi web mengikut ciri-ciri seperti yang dicadangkan oleh Herrington et al., (2000). Topik yang dipilih bagi tujuan kajian ini ialah Topologi Rangkaian dalam Pendidikan bagi kegunaan kumpulan p...
Saved in:
Main Author: | Sahadan, Norashikin |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/6452/1/NorashikinSahadanMFP2007.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian sistem pembelajaran berasaskan masalah menerusi web bagi tajuk animasi
by: Ramin, Umi Kalthom
Published: (2008) -
Pembangunan dan penilaian keberkesanan persekitaran pembelajaran sosial menerusi web bagi menggalakkan pembelajaran aktif
by: Johari, Nur Ain
Published: (2010) -
Pembangunan dan penilaian sistem pengurusan kokurikulum berasaskan web
by: Soh, Pen How
Published: (2010) -
Pembangunan perisian pembelajaran berasaskan web menggunakan kaedah simulasi bagi matapelajaran CNB2013 Telecommunications bagi sub topik Teknologi Rangkaian Tanpa Wayar untuk rangkaian kawasan setempat
by: Md Hamdani, Noor Adreen
Published: (2007) -
Pembinaan dan penilaian keberkesanan sistem pembelajaran berasaskan masalah menerusi web bagi program perguruan
by: Harun, Jamalludin
Published: (2004)