Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | أطروحة |
منشور في: |
2004
|
الموضوعات: | |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
id |
my-utm-ep.649 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.6492014-01-02T00:44:13Z Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru 2004 Chung, Siew Lee HG Finance 2004 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/649/ masters Universiti Teknologi Malaysia Faculty of Business Management Universiti Teknologi Malaysia |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
HG Finance |
spellingShingle |
HG Finance Chung, Siew Lee Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Chung, Siew Lee |
author_facet |
Chung, Siew Lee |
author_sort |
Chung, Siew Lee |
title |
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru |
title_short |
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru |
title_full |
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru |
title_fullStr |
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru |
title_full_unstemmed |
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru |
title_sort |
tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2u disekitar johor bahru |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
granting_department |
Faculty of Business Management |
publishDate |
2004 |
_version_ |
1747814358900015104 |