Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
Saved in:
Main Author: | Chung, Siew Lee |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2004
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kualiti Perkhidmatan Perbankan Islam dan Kepuasan Pelanggan
by: Khairul Nizam, Mamat @ Muhammad
Published: (2003) -
Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam di Negeri Kedah
by: Mohd. Fauzwadi, Mat Ali
Published: (2004) -
Faktor pemilihan pelanggan terhadap produk pembiayaan perumahan yang ditawarkan oleh Maybank: satu kajian kes di Negeri Johor
by: Mohamad Isa Abd Jalil
Published: (2011) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap pengurusan fasiliti di bangunan pejabat bandaraya Johor Bahru
by: Kalidass, Rajeswary
Published: (2000) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan perbankan Islam : kajian ke atas pelanggan bank-bank Islam di Kuching, Sarawak /
by: Anitha Rosland
Published: (2016)