Peranan guru sebagai fasilitator pembelajaran berdasarkan masalah (PBM) dalam mata pelajaran sains
This study was conducted to investigate the role of teacher as facilitator in problem based learning (PBL) approach. In addition, this study was also conducted to identify the techniques used by teachers to conduct this approach as well as their weaknesses that need to be improved during acting as a...
Saved in:
主要作者: | Mohamad, Fazian |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/78142/1/FazianMohamadMFP20141.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Peranan Pengetua Sebagai Fasilitator Perubahan
Dalam Mengurus Integrasi Ict
Sebagai Satu Inovasi Pendidikan
由: Tan , Huat Tian
出版: (2010) -
Fasilitator Perubahan Pengetua,
Komuniti Pembelajaran Profesional
Dan Komitmen Pengajaran Guru Di
Sarawak
由: Udin, Samsiah
出版: (2019) -
Kompetensi fasilitator sains dalam konteks pembelajaran non-formal /
由: Wan Nor Fadzilah Wan Husin
出版: (2018) -
Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) melalui penguasaan kemahiran teknikal dan kemahiran generik bagi mata pelajaran Pengajian Kejuruteraan Awam (PKA)
由: Khalid, Noorhidayah
出版: (2020) -
Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) melalui penguasaan kemahiran teknikal dan kemahiran generik bagi mata pelajaran Pengajian Kejuruteraan Awam (PKA)
由: Khalid, Noorhidayah
出版: (2020)