Komponen pengajaran dan pembelajaran berkesan guru pendidikan islam sekolah menengah rendah di Johor
Teaching and learning (T&L) in Islamic Education subject adopted by Islamic education teachers (GPI) must meet high quality standards. The process of T&L must be attractive in order to attract students’ interest. This study focused on five objectives namely to examine the T&L components...
Saved in:
主要作者: | Hamdan, Nazirah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/79158/1/NazirahHamdanPFTI2017.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Amalan pengajaran tilawah Al-Quran berkesan dalam kalangan guru pendidikan islam
由: Abdullah, Mohd. Nahi
出版: (2018) -
Amalan pengajaran guru dalam pengajaran dan pembelajaran tilawah al-Qur'an sekolah-sekolah menengah (IR)
由: Misnan Jemali
出版: (2008) -
Pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran hadis dalam Pendidikan Islam di sekolah menengah negeri Perak
由: W Azizi Abdul Rahman
出版: (2021) -
Persepsi guru Pendidikan Islam Sekolah Rendah di Kuala Kangsar terhadap kefahaman dan kesediaan pelaksanaan pengajaran abad ke-21
由: Siti Hazlini Haris
出版: (2021) -
Pelaksanaan komposisi pengajaran guru pendidikan Islam yang mengintegrasikan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam bidang akidah sekolah rendah di Malaysia (IR)
由: Mohd Syaubari Othman
出版: (2019)