Amalan perkhidmatan perunding pengurusan fasiliti
In most developing countries, Facilities Management (FM) is a new profession. The main dilemma faced by FM is a crisis of identity in which the roles and interests of each party involved in FM market such as FM consulting is difficult to understand by the public. Meanwhile, the services offered by F...
Saved in:
主要作者: | Zaharudin, Nur Zafirah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/81158/1/NurZafirahZaharudinMFGHT2015.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya
由: Abdullah, Ismail
出版: (2010) -
Kajian tahap kepuasan penghuni terhadap fasiliti penjara
由: Nasir, Munirah
出版: (2013) -
Implikasi pembinaan loji rawatan kumbahan serantau kepada operator perkhidmatan dan penduduk sekitar
由: An, Shahrul Izwan
出版: (2016) -
Amalan dalam membuat keputusan pelaburan harta tanah
由: Wan Mamat, Wan Syahira
出版: (2015) -
Faktor-faktor membuat keputusan untuk penyumberan luar bagi perkhidmatan penyelenggaraan Institusi Pengajian Tinggi Awam di Malaysia
由: Burtah, Muhamad Aswad
出版: (2015)