Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
Counter services quality is being considered as one of the most important research topics in the context of human resource development, since it closely relates to customer satisfaction. Employee apathy, lacks of knowledge and skill, inadequate service operation systems, inflated customer expectatio...
Saved in:
主要作者: | Bujang, Siti Mariam |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
2000
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kepuasan perkhidmatan bagi pelanggan di kaunter-kaunter Jabatan Pelajaran Terengganu
由: Ekhwan Saaban
出版: (2005) -
Hubungan komunikasi perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan: Kajian di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah
由: Nur Suriaty, Daud @ Fhiri
出版: (2014) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
由: Khidzir, Suhaili
出版: (2009) -
Satu analisis mengenai kualiti perkhidmatan di Jabatan Imigresen Malaysia /
由: Nur Masliza Muda
出版: (2005) -
Mengukur Tahap Kualiti Perkhidmatan Dari Perspektif Kepuasan Pelanggan
由: Ahmad Bukhari, Abdul Rahim
出版: (2000)