Strategi pemasaran dalam pengekalan kadar penghunian kompleks membeli belah semasa pandemik COVID-19
Kehadiran Pandemik COVID-19 telah memberi kesan ke atas ekonomi dunia dalam pelbagai bidang termasuk sektor harta tanah. Persatuan Pusat Beli- Belah Malaysia (PPKM) menganggarkan industri kompleks membeli-belah akan berdepan dengan kerugian melebihi RM750 juta akibat pelaksanaan Perintah Kawalan Per...
Saved in:
Main Author: | Omar, Suraya |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/99751/1/SurayaOmarMFABU2022.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengawalan vandalisme keatas rekabentuk kompleks membeli-belah / Rozliani Rosli
by: Rosli, Rozliani
Published: (2002) -
Kesan pandemik Covid-19 ke atas nilai sewaan harta tanah kediaman
by: Majuki, Nor Juliana
Published: (2022) -
Parameter penentuan asnaf ‘miskin sementara’: analisis semasa pandemik COVID-19 / Ainina Mardhiyah Hishamuddin
by: Hishamuddin, Ainina Mardhiyah
Published: (2023) -
Cabaran guru prasekolah luar bandar terhadap pengajaran dan pembelajaran online semasa Pandemik Covid-19
by: Huzaini Amir
Published: (2023) -
Pembelajaran atas talian dalam kalangan pelajar Universiti Teknologi Malaysia sewaktu pandemik Covid-19 : satu kajian kes
by: Hashim, Nabilah Huda
Published: (2021)