Penerapan kemahiran kreativiti, pemikiran kritis, kolaborasi dan komunikasi dalam kerja amali stem kimia tingkatan enam.
Kajian mengenai amalan pengajaran guru terhadap penerapan kemahiran Pembelajaran Abad Ke-21 (PAK-21) telah banyak didokumentasikan. Namun, kajian yang sedemikian terhadap guru tingkatan enam untuk mata pelajaran Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik (STEM) masih terbatas. Malah kajian terhada...
Saved in:
主要作者: | Mohamad, Nur Zaitul Akmar |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/10182/1/s826656_01.pdf https://etd.uum.edu.my/10182/2/s826656_02.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Ciri-ciri kreativiti bakal guru Fizik dalam latihan amali fizik dan projek inovasi fizik
由: Mohtar, Lilia Ellany
出版: (2012) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap kemahiran pemikiran kritikal, kemahiran komunikasi lisan dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Pengajian Am
由: Kiplie, Amit
出版: (2014) -
Pelaksanaan pengajaran abad ke-21 dalam mata pelajaran Ekonomi tingkatan enam di daerah Kluang
由: Loganathan, Parvathy
出版: (2021) -
Perbezaan Hasil Kerja Kursus Amali di Kalangan Pelajar Rendah Pencapaian dan Pelajar Tinggi, Pencapaian Terhadap Matapelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu Sekolah Menengah
由: Noorhasni, Hasan
出版: (2011) -
Pemikiran algebra melalui pembelajaran kolaboratif atas talian
由: Adilah Adni, Noor Diyana
出版: (2012)