Pengaruh pengetahuan pedagogi kandungan, efikasi kendiri guru, persepsi guru dan kepimpinan instruksional pengetua terhadap amalan pedagogi terbeza
Differentiated instruction (PT) is a teaching framework that involves meeting the needs of every student in producing learning opportunities for all. However, based on previous studies, teachers did not practise PT and thus affecting students’ performance and potential. This study examined the influ...
Saved in:
主要作者: | Rosidah, Ramli |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/10289/1/s903455_01.pdf https://etd.uum.edu.my/10289/2/s903455_02.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Sumbangan pengetahuan pedagogi, kandungan, daya kreativiti dan inovatif terhadap efikasi kendiri guru dalam pengajaran ekonomi
由: Abdul Said Ambotang
出版: (2011) -
Persepsi terhadap pengetahuan teknologikal pedagogi isi kandungan dalam kalangan guru sains sekolah rendah di Kelantan
由: Shukri, Ismail
出版: (2016) -
Hubungan efikasi guru menggunakan komsas dan pedagogi kemahiran berfikir aras tinggi dengan kompetensi pengajaran guru Bahasa Melayu
由: Rozani Ahmad
出版: (2019) -
Hubungan antara efikasi guru, pengetahuan isi kandungan, pengetahuan pedagogi kandungan dan penggunaan ICT dengan prestasi kerja guru matematik di sekolah menengah
由: Ku Hafisal, Ku Mahamud
出版: (2022) -
Pengetahuan pedagogi konten guru sains sekolah rendah luar bandar pantai timur negeri Sabah : satu kajian kes
由: Mary Gambidau
出版: (2012)