Pendidikan dan Perpaduan Nasional di Malaysia : Satu Penilaian Keberkesanan Program Sekolah Wawasan Berdasarkan Pelaksanaan di Sekolah Model
National intergration is a lasting challenge for most of the multiracial of the Third World countries. Education as an institution national integration. The case of Malaysia, clearly shows that education has been mould to suit the country's need, i.e national integration, to restructing of so...
Saved in:
主要作者: | Ahmad, Ahmad Rusdi |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2004
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/1086/1/AHMAD_B._AHMAD_RUSDI.pdf https://etd.uum.edu.my/1086/2/1.AHMAD_B._AHMAD_RUSDI.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Penilaian tahap keberkesanan kursus berteraskan amali di Jabatan Hospitaliti di salah sebuah Politeknik di Johor berdasarkan model KIPP
由: Samari, Anipah
出版: (2011) -
Penilaian pelaksanaan pendidikan berasaskan hasil (OBE) di Politeknik Premier di Malaysia
由: Zainatuliza Zainal Abidin
出版: (2019) -
Menilai pelaksanaan program LINUS 2.0 di sekolah-sekolah dalam daerah Gombak
由: Mohd Mazli Alias
出版: (2019) -
Pengaruh budaya sekolah dan iklim sekolah terhadap keberkesanan sekolah di sekolah menengah kejuruan negeri bekasi Jawa Barat Indonesia
由: Abdul Manaf
出版: (2018) -
Kesediaan guru dalam pelaksanaan program LINUS di sekolah rendah (IR)
由: Ruzaini Rani
出版: (2015)