Kualiti Perkhidmatan Pelanggan Bank Islam Cawangan Jitra
In general, this study aims to identify the degree of customer satisfaction in islamic Banking of Malaysia based on service quality elements formulated. The specific objectives of this study is to identify the degree of customer expectation, perception and satisfaction in view of this study is to i...
Saved in:
主要作者: | AmalKhairy, Che Abdul Rahman |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng |
出版: |
2002
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/1101/1/AMALKHAIRY_B._CHE_ABD._RAHMAN.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan penstrukturan semula organisasi ke atas komitmen pekerja : kajian kes di cawangan-cawangan RHB Bank di kawasan Ampang Jaya
由: Yap, Lai Chiew
出版: (1999) -
Pengukuran kualiti perkhidmatan di rumah Iskandar Malaysia
由: Sugiman, Suhailah
出版: (2016) -
Masalah perubahan kerja oleh pihak pelanggan dalam peringkat pembinaan projek
由: Wan Ahmad, Wan Razali
出版: (2003) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap pengurusan fasiliti di tempat kerja pejabat pihak berkuasa tempatan Pasir Gudang
由: Abu Backer, Mohamed Ali Mohamed
出版: (2001) -
Pengukuran tahap kepuasan pelanggan dalam industri perkilangan . Kajian kes di Amcor Fibre Packging (M) Sdn Bhd Senai Johor.
由: Ee, Khor Chen
出版: (2004)