Faktor yang Mempengaruhi Ketandusan Upaya di kalangan Guru di Sekolah Berasrama Penuh
The primary aim of this research was to identify the relationship between teacher's background variables, work overload, role conflict, role ambiguity, social factors and locus of control with three subscales of burnout, emotional exhaustion, depersonalization and personal accomplishment. This...
Saved in:
主要作者: | Jasmani, Mohd Yunus |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2009
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/2086/1/Jasmani_Mohd_Yunus.pdf https://etd.uum.edu.my/2086/2/1.Jasmani_Mohd_Yunus.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Mengkaji Ketandusan Upaya Guru-Guru di Sekolah Menengah Daerah Kota Setar
由: Jasmani, Mohd. Yunus
出版: (2003) -
Hubungan Antara Stres Peranan dan Ketandusan Upaya
由: Mohammad Amin, Hassan
出版: (2008) -
Ketandusan Upaya Guru : Satu Perbandingan Antara Guru-Guru Sekolah Satu Sesi Dengan Guru-Guru Sekolah Dua Sesi
由: Ng, Weng Chin
出版: (1997) -
Hubungan Di Antara Gaya Kepimpinan Pengetua Dengan Tahap Motivasi Guru-Guru Sekolah Berasrama Penuh Di Wilayah Persekutuan
由: Che Noh, Muda
出版: (1995) -
Faktor-Faktor yang Mempengaruhi Pemilihan Guru Cemerlang
由: Mohd Zolkepeli, Abdul Rahaman
出版: (1998)