Kepuasan Pelanggan dan Kualiti Perkhidmatan Skim Ar-Rahnu Bank Rakyat
The purpose of this study is to examine the level of satisfaction among the customer of ar-Rahnu scheme at Bank Rakyat Alor Setar, Kedah towards the service quality provided. The measurement of service quality was modified and adapted from Othman and Owen (2001) and Parasuraman et al. (1991) with 1-...
Saved in:
主要作者: | Wan Noraini, W. Daud |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2011
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/2637/1/Wan_Noraini_W._Daud.pdf https://etd.uum.edu.my/2637/2/1.Wan_Noraini_W._Daud.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kualiti Perkhidmatan Perbankan Islam dan Kepuasan Pelanggan
由: Khairul Nizam, Mamat @ Muhammad
出版: (2003) -
Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam di Negeri Kedah
由: Mohd. Fauzwadi, Mat Ali
出版: (2004) -
Konsep dan pelaksanaan upah simpan dalam Skim Ar-Rahnu di Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (IR)
由: Anisah Nasib
出版: (2017) -
Pelaksanaan skim Ar-Rahnu di Bank Rakyat cawangan Alor Setar Kedah /
由: Radziah Yusoff -
A study of Islamic practice in Ar-Rahnu at financial institution
由: Raudzatul Jannah, Ezahar
出版: (2014)