Kesan Perantara Kepuasan, Kepercayaan, dan Komitmen pada Hubungan Antara Kualiti Perkhidmatan dan Kesetiaan Pelanggan pada Bank Islam
This study seeks to examine and analyze the impact of service quality and customer loyalty on trust, satisfaction, and commitment to customers. Specifically, the objective of this study is to design a measurement tool for service quality in Islamic Banks. In addition, the pattern of interactions amo...
Saved in:
主要作者: | Parawansa, Dian Anggraece Sigit |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2013
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/3790/1/s91021.pdf https://etd.uum.edu.my/3790/7/s91021.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengaruh jalinan kekayaan media dan personaliti usahawan Islam terhadap kepercayaan pelanggan dalam membentuk kesetiaan kepada premis perniagaan
由: Noraihan, Mohamad
出版: (2018) -
Kepuasan Pelanggan Dan Hubungannya Dengan Kualiti Perkhidmatan : Satu Kajian Di Istana Budaya, Kuala Lumpur
由: Alexander, Wong
出版: (2004) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
由: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
出版: (2014) -
Hubungan Strategik antara Pemasaran dan Kesetiaan Pengguna di Telekom Malaysia
由: Suhaida Herni, Suffarruddin
出版: (2010) -
Kualiti Hidup dan Hubungannya dengan Kualiti Perkhidmatan serta Kepuasan Pelanggan: Satu Kajian ke Atas Peserta Program Ladang Kontrak
由: Yusrizal, Ahmad
出版: (2013)