Perspektif Konstruktivisme Sosial dan Strategi Komunikasi Pemasaran Terhadap Jenama Destinasi Negara Dalam Kemajuan Industri Pelancongan di Indonesia dan di Malaysia
The development and interpretation of a country destination brand has the capacity to boost the tourism industry. The main problems in this study are the branding of tourism destination brand and how the branding development and interpretation attract tourists in deciding their holiday destinations....
Saved in:
主要作者: | Bungin, HM. Burhan |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2013
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/3877/1/s92157.pdf https://etd.uum.edu.my/3877/7/s92157.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Profil Pelancongan Mengikut Demografi, Gaya Hidup, Aktiviti Kegemaran Dan Nilai-Nilai Peribadi 51 Destinasi Pelancongan Warisan
由: Rahime, Ab. Rauf
出版: (2000) -
Kesanggupan untuk membayar dalam kalangan pelancong domestik di destinasi pelancongan Kundasang-Ranau, Sabah
由: Nabila Farysha Dering
出版: (2023) -
Parit Raja sebagai destinasi pelancongan : satu kajian terhadap pengalaman pertama dan maklumat sedia ada pelajar sarjana pendidikan teknik dan vokasional
由: Haslinda, Abd. Hamid
出版: (2003) -
Pengurusan warisan ketara sebagai objek pelancongan di Kota Banda Aceh
由: ', Marduati
出版: (2024) -
Pilihan Destinasi oleh Pelancong Asing : Satu Analisa Menggunakan Teknik Proses Hirarki Analisis (PHA)
由: Norhaslinda, Zainal Abidin
出版: (2003)