Kajian Perbandingan Kesan Penggunaan Kaedah Peta Konsep dan Kaedah Kuliah Terhadap Pencapaian Esei Biologi Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan Empat
The purpose of this study was to analyze effectiveness of mind mapping and lecture based teaching methods in improving achievement in Biology essay writing, among form four students who were taking pure science subjects including Biology. The study focused on mind mapping skills in improving achieve...
Saved in:
主要作者: | Tiong, Susie |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2011
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/4021/1/s805319.pdf https://etd.uum.edu.my/4021/7/s805319_abstract.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan penggunaan peta konsep terhadap pencapaian sains pelajar tingkatan satu
由: Shahril, Nordin
出版: (2016) -
Keberkesanan kaedah peta konsep terhadap pencapaian, sikap dan kemahiran memahami kronologi dalam kalangan pelajar tingkatan empat /
由: Khairuddin Ahmad
出版: (2011) -
Keberkesanan kaedah peta pemikiran (i-think) terhadap pencapaian, sikap dan kesediaan murid tingkatan empat /
由: Nik Nur Farihah Nik Harmi -
Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar tingkatan empat
由: Lai, Geok Hiong
出版: (2011) -
Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran
Sejarah Tingkatan Empat
由: Muthiah, Malar
出版: (2010)