Persepsi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan ar-Rahn : Kajian kes di Permodalan Kelantan Berhad (PKB)
The purpose of this study was to examine the extent to which perceptions of customer satisfaction with the quality of service offered by the Ar-Rahn Permodalan Kelantan Berhad (PKB) based on demographic and six dimensions of service quality which are compliance, assurance, reliability, tangible, emp...
Saved in:
主要作者: | Siti Zuraini, Mat Salleh |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/4144/1/s813377.pdf https://etd.uum.edu.my/4144/2/s813377_abstract.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan: Kajian kes di Jabatan Bendahari Universiti Utara Malaysia
由: Mazidah, Samsudin
出版: (2015) -
Kepuasan Pelanggan Dan Hubungannya Dengan Kualiti Perkhidmatan : Satu Kajian Di Istana Budaya, Kuala Lumpur
由: Alexander, Wong
出版: (2004) -
Kualiti Hidup dan Hubungannya dengan Kualiti Perkhidmatan serta Kepuasan Pelanggan: Satu Kajian ke Atas Peserta Program Ladang Kontrak
由: Yusrizal, Ahmad
出版: (2013) -
Kesan Perantara Kepuasan, Kepercayaan, dan Komitmen pada Hubungan Antara Kualiti Perkhidmatan dan Kesetiaan Pelanggan pada Bank Islam
由: Parawansa, Dian Anggraece Sigit
出版: (2013) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan zakat: Kajian kes Pejabat Zakat Daerah Baling (PZDB), Kedah
由: Abidah, Ab Kadir
出版: (2015)