Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
This study analyses the relationship between customer satisfaction and service quality. This study aimed to test the relationship between customer satisfaction and the factors that led to the creation of customer satisfaction. In addition, this study also aimed to determine the level of customer sat...
Saved in:
主要作者: | Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/4168/1/s810949.pdf https://etd.uum.edu.my/4168/4/s810949_abstract.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Hubungan komunikasi perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan: Kajian di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah
由: Nur Suriaty, Daud @ Fhiri
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan zakat: Kajian kes Pejabat Zakat Daerah Baling (PZDB), Kedah
由: Abidah, Ab Kadir
出版: (2015) -
Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan: Kajian kes di Jabatan Bendahari Universiti Utara Malaysia
由: Mazidah, Samsudin
出版: (2015) -
Kepuasan Pelanggan Dan Hubungannya Dengan Kualiti Perkhidmatan : Satu Kajian Di Istana Budaya, Kuala Lumpur
由: Alexander, Wong
出版: (2004) -
Persepsi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan ar-Rahn : Kajian kes di Permodalan Kelantan Berhad (PKB)
由: Siti Zuraini, Mat Salleh
出版: (2014)