Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan zakat: Kajian kes Pejabat Zakat Daerah Baling (PZDB), Kedah
The purpose of this study was to investigate the relationship between customer satisfaction and service quality management charity in the state. The study was conducted based on demographic and six dimensions of quality of service reliability, assurance, compliance, tangible, empathy and responsiven...
Saved in:
主要作者: | Abidah, Ab Kadir |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/5013/1/s815617.pdf https://etd.uum.edu.my/5013/2/s815617_abstract.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan dalam institusi zakat: kajian di Lembaga Zakat Alor Setar, Kedah
由: Norida, Minhat @ Minhaj
出版: (2019) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
由: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pengguna UUM Portal Single Sign On
由: Nor'azzah, Yusoff
出版: (2016) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi penyertaan pelanggan CIMB Bank Shah Alam terhadap Takaful
由: Mohd Jalaluddin, Mohd Isa
出版: (2018) -
Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan: Kajian kes di Jabatan Bendahari Universiti Utara Malaysia
由: Mazidah, Samsudin
出版: (2015)