Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan zakat: Kajian kes Pejabat Zakat Daerah Baling (PZDB), Kedah
The purpose of this study was to investigate the relationship between customer satisfaction and service quality management charity in the state. The study was conducted based on demographic and six dimensions of quality of service reliability, assurance, compliance, tangible, empathy and responsiven...
Saved in:
主要作者: | Abidah, Ab Kadir |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/5013/1/s815617.pdf https://etd.uum.edu.my/5013/2/s815617_abstract.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan dalam institusi zakat: kajian di Lembaga Zakat Alor Setar, Kedah
由: Norida, Minhat @ Minhaj
出版: (2019) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
由: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pengguna UUM Portal Single Sign On
由: Nor'azzah, Yusoff
出版: (2016) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi penyertaan pelanggan CIMB Bank Shah Alam terhadap Takaful
由: Mohd Jalaluddin, Mohd Isa
出版: (2018) -
Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan: Kajian kes di Jabatan Bendahari Universiti Utara Malaysia
由: Mazidah, Samsudin
出版: (2015)