Faktor-faktor yang mempengaruhi adaptasi perdagangan eletronik (E-dagang) dalam kalangan perusahaan kecil dan sederhana (PKS)
Advances in technology and the internet worldwide nowadays have sparked a revolution of digital business concept known as e-commerce. The outbreaks of e-commerce arena produce a new concept of business operation and radically expected to be new phenomenon of economic development in developing coun...
Saved in:
主要作者: | Hasfaizal, Hasan |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/5078/1/s809973.pdf https://etd.uum.edu.my/5078/2/s809973_abstract.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor-faktor kejayaan perusahaan kecil dan sederhana (PKS) muslim: amalan agama islam sebagai penyederhana
由: Nadratun Nafisah, Abdul Wahab
出版: (2018) -
Hubungan Antara Sektor Perbankan Dengan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS)
由: Nor Hafizah, Hasan
出版: (2012) -
Hubungan Strategi Campuran Pemasaran dalam Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) dengan Kepuasan Pengguna: Sektor Perkilangan (Produk Makanan dan Minuman)
由: Ida Nadia, Hamidon
出版: (2009) -
Ar-Rahnu : Penerimaan dalam kalangan usahawan perusahaan kecil dan sederhana (PKS)
由: Maliani, Mohamad
出版: (2014) -
Perusahaan kecil dan sederhana (PKS) kajian terhadap faktor-faktor kejayaan dan cabaran bagi usahawan wanita Melayu di daerah Seberang Perai Pulau Pinang
由: Faten Syazwanie, Mohamad Darus
出版: (2013)