Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pengguna UUM Portal Single Sign On
Nowadays, computer information systems are a component that is well known to the organization in Malaysia. UUM Information Technology (UUMIT) as the department responsible for providing services related to Information Technology (IT) for Universiti Utara Malaysia (UUM) community, always looking forw...
Saved in:
主要作者: | Nor'azzah, Yusoff |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2016
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/5895/1/s814404_01.pdf https://etd.uum.edu.my/5895/2/s814404_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
由: Ami Joselina, Abu Bakar
出版: (2018) -
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi sikap pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran di kalangan pelajar Universiti Utara Malaysia (UUM), Sintok.
由: Zhariani, Sehu Mohamad
出版: (2016) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan zakat: Kajian kes Pejabat Zakat Daerah Baling (PZDB), Kedah
由: Abidah, Ab Kadir
出版: (2015)