Orientasi Pemasaran di dalam Organisasi Kerajaan yang Menuju ke Arah Pengswastaan: Kajian ke Atas Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta
Konsep pemasaran adalah merupakan tulang belakang kepada teori dan amalan pemasaran. Di sektor swasta, konsep ini telah diterima sebagai salah satu faktor penting yang mempengaruhi dayasaing dan prestasi sesebuah syarikat. Di sektor Kerajaan pula, konsep ini kurang mendapat sambutan disebabkan oleh...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
1994
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/597/1/ABDUL_HALIM_BIN_YAAKUB.pdf https://etd.uum.edu.my/597/2/ABDUL_HALIM_YAAKUB_1994.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
成為第一個發表評論!