Orientasi Pemasaran di dalam Organisasi Kerajaan yang Menuju ke Arah Pengswastaan: Kajian ke Atas Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta

Konsep pemasaran adalah merupakan tulang belakang kepada teori dan amalan pemasaran. Di sektor swasta, konsep ini telah diterima sebagai salah satu faktor penting yang mempengaruhi dayasaing dan prestasi sesebuah syarikat. Di sektor Kerajaan pula, konsep ini kurang mendapat sambutan disebabkan oleh...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Abdul Halim, Yaakub
格式: Thesis
語言:eng
eng
出版: 1994
主題:
在線閱讀:https://etd.uum.edu.my/597/1/ABDUL_HALIM_BIN_YAAKUB.pdf
https://etd.uum.edu.my/597/2/ABDUL_HALIM_YAAKUB_1994.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!