Orientasi Pemasaran di dalam Organisasi Kerajaan yang Menuju ke Arah Pengswastaan: Kajian ke Atas Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta

Konsep pemasaran adalah merupakan tulang belakang kepada teori dan amalan pemasaran. Di sektor swasta, konsep ini telah diterima sebagai salah satu faktor penting yang mempengaruhi dayasaing dan prestasi sesebuah syarikat. Di sektor Kerajaan pula, konsep ini kurang mendapat sambutan disebabkan oleh...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Abdul Halim, Yaakub
格式: Thesis
语言:eng
eng
出版: 1994
主题:
在线阅读:https://etd.uum.edu.my/597/1/ABDUL_HALIM_BIN_YAAKUB.pdf
https://etd.uum.edu.my/597/2/ABDUL_HALIM_YAAKUB_1994.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!