Pembangunan model kurikulum m-Pembelajaran kursus teknologi dalam pengajaran dan pembelajaran di Institut Pendidikan Guru
The m-Learning Model development is able to improve students’ performance achievement. Yet, studies involving m-Learning in education are very limited because most studies are more focused on the digital function of mobile devices rather than mobile pedagogy. Therefore, this study is aimed at examin...
Saved in:
主要作者: | Muhammad Nidzam, Yaakob |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/6945/1/s95922_01.pdf https://etd.uum.edu.my/6945/2/s95922_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Penerapan pemikiran kritis dalam pengajaran dan pembelajaran pensyarah Institut Pendidikan Guru (IPG)
由: Fadzli, Dahalan
出版: (2018) -
Multimedia Interaktif Dalam Pembelajaran Teknologi Maklumat Kurikulum Baru Sekolah Menengah Peringkat Sijil Pelajaran Malaysia
由: Zolkefli, Bahador
出版: (2001) -
Persepsi pelajar terhadap pelaksanaan teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran
由: Noor Azahariah, Zainon
出版: (2008) -
Tahap kesediaan guru menggunakan teknologi dalam Pengajaran dan Pembelajaran (P&P) di sekolah menengah kebangsaan
由: Wahaida, Wahi
出版: (2008) -
Pembelajaran berasaskan projek dalam kalangan guru pelatih Institut Pendidikan Guru Malaysia : Satu kajian kes
由: Nasir, Hasan
出版: (2014)