Penerapan pemikiran kritis dalam pengajaran dan pembelajaran pensyarah Institut Pendidikan Guru (IPG)
Critical thinking is an intellectual process that occurs actively and in a disciplined manner that requires conceptualizing, applying, analysing and synthesizing skills. The main goal of critical thinking that is accentuated at various levels of educational institutions is to produce students who ar...
Saved in:
主要作者: | Fadzli, Dahalan |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/6966/1/s94452_01.pdf https://etd.uum.edu.my/6966/2/s94452_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Peranan Pendekatan Pembelajaran Sebagai Pengantara Hubungan Antara Keberkesanan Pengajaran Guru Dengan Pemikiran Kritis dan Kemahiran Insaniah
由: Nabilah, Hashim
出版: (2012) -
Kemahiran pemikiran kritis guru matematik sekolah menengah
由: Shamsuddin, Muhamad
出版: (2016) -
Pembangunan model kurikulum m-Pembelajaran kursus teknologi dalam pengajaran dan pembelajaran di Institut Pendidikan Guru
由: Muhammad Nidzam, Yaakob
出版: (2017) -
Keberkesanan Pengajaran Guru Menggunakan Rancangan Pengajaran Harian (Rph) Berasaskan Pembelajaran Aktif Dalam Meningkatkan Pemikiran Lestari Murid Pendidikan Moral Terhadap Alam Sekitar
由: Manaf, Noor Asiah Ab
出版: (2023) -
Pembangunan elemen kemahiran hijau dalam pengajaran dan pembelajaran (PdP) bagi pensyarah kolej vokasional
由: Mohd Zubir, Muhammad Zulfadly
出版: (2021)