Hubungan sikap, pengaruh sosial, jangkaan bersalah, niat dan tingkah laku pembelian produk tiruan dalam kalangan pengguna di Malaysia
Counterfeiting refers to illegally making copies of trademark, patent, and copyright of product without permission from the owner with the aim to reap the benefits offered by a branded product. Counterfeiting is a phenomenon that has long been neglected in previous studies. Production and sale of co...
Saved in:
主要作者: | Azli, Muhammad |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/7147/1/s95304_01.pdf https://etd.uum.edu.my/7147/2/s95304_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi niat pembelian terhadap makanan organik di kalangan pelajar Ijazah Sarjana Muda, di Universiti Utara Malaysia
由: Wanna Prommanop, Eh Kan
出版: (2016) -
Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
由: Ami Joselina, Abu Bakar
出版: (2018) -
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014) -
Faktor peramal pembelian sebenar produk herba di Malaysia: Kesan moderator persepsi manfaat dan persepsi risiko
由: Sarina, Ismail
出版: (2016)