Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
The purpose of this study is to examine the about factors that influence the attitude of the consumers about marketing through the social media. These factors are reliability on information, privacy concerns, the perceptual reliability on online advertising and the security control against social m...
Saved in:
主要作者: | Ami Joselina, Abu Bakar |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/7427/1/s814481_01.pdf https://etd.uum.edu.my/7427/2/s814481_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pengguna UUM Portal Single Sign On
由: Nor'azzah, Yusoff
出版: (2016) -
Hubungan Strategik antara Pemasaran dan Kesetiaan Pengguna di Telekom Malaysia
由: Suhaida Herni, Suffarruddin
出版: (2010) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi sikap pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran di kalangan pelajar Universiti Utara Malaysia (UUM), Sintok.
由: Zhariani, Sehu Mohamad
出版: (2016)