Merancang, melaksana dan mentaksir dalam konteks pentaksiran berasaskan sekolah : kajian kes guru-guru prinsip perakaunan tingkatan empat
School Based Assessment (PBS) was relatively recently introduced into the Malaysian education system to complement the existing conventional standardized examination. PBS is intended to prepare Malaysian learners with skills that are needed for future employability. Past research has revealed confli...
Saved in:
主要作者: | Kalai Selvan, Arumugham |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng eng |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/7488/1/Depositpermission_s94918.pdf https://etd.uum.edu.my/7488/2/s94918_01.pdf https://etd.uum.edu.my/7488/3/s94918_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembangunan dan penentusahan rubrik pentaksiran prestasi bagi mentaksir projek reka bentuk seni bina di Politeknik Malaysia
由: Muhamad Hanafi, Nurfirdawati
出版: (2016) -
Model amalan pentaksiran formatif dalam kalangan guru-guru kemahiran hidup bersepadu
由: Hussin, Ahmad Zaidi
出版: (2019) -
Pengaruh kepimpinan pengajaran terhadap efikasi kendiri guru, budaya sekolah dan amalan pentaksiran guru sekolah menengah kebangsaan, Sarawak
由: Talip, Anak Bijat
出版: (2016) -
Penyeliaan instruksional dan nilai profesional dalam konteks 'Riadhah Ruhiyyah' terhadap kualiti guru sekolah menengah agama di Kelantan
由: Nasuha, Musa
出版: (2020) -
Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
由: Chong, Siaw Chee
出版: (2019)